חפש בבלוג זה

יום חמישי, 27 בפברואר 2014

Yammer : רשת חברתית ארגונית יעילה



Yammer הינו שירות אינטרנטי המשמש כרשת חברתית בדומה לפייסבוק המוכרת, אלה שביאמר הדגש הינו רשת ארגונית פנימית ומאובטחת הכוללת שיתוף קבצים, תמונות, ניהול דפים, יכולת לבצע סיעור מוחות עם עובדים נוספים ועוד אפשרויות מתקדמות רבות..

Yammer - Wikipedia, the free encyclopedia


מיקרוסופט קונה את Yammer ב-1.2 מיליארד דולר במזומן

 פתיחות תביא חדשנות
רובן המכריע של ענקיות התוכנה מסכימות שהענן הוא העתיד, אבל עדיין לא הפנימו את הערך החשוב ביותר שלו – פתיחות (openess). הכח האמיתי של הענן הוא לא בהבאה מהירה של שרותים חדשים לשוק וזולים יותר – למרות שאלו סיבות מספיק טובות לאמץ אותם. אלא – הכח האמיתי של הענן הוא שבבסיס זוהי סביבה פתוחה וזה ישנה את עולם התוכנה של הארגונים. במקום מכלול שלם של פתרונות המסופקים ע"י ספק אחד שרותים בענן מאפשרים לארגון לפתור בעיות באופן אופטימלי, ומפתחים לא צריכים להשאר כבולים בעולם המחניק של מיקרוסופט.
יש מגוון פתרונות בענן וארגונים יכולים לבחור מתוך מבחר גדל והולך במקום להיות תלויים בספק בודד, והדור הבא של הפתרונות יתקשר זה עם זה עם APIs פתוחים. לדוגמה Yammer (רשת חברתית פנים-ארגונית  שנרכשה לא מזמן ע"י מיקרוסופט) הצהירו לאחרונה שהם יאפשרו לאפליקציות ארגוניות להזין ארועים ופעילויות לתוך הרשת החברתית הפנים-ארגונית אל האנשים המתאימים.
לא מדובר פה רק על אינטגרציה בין אפליקציות, אלא לבנות חוויה המותאמת בדיוק לצרכי הארגון מעל האפליקציות. ברגע שהמחסומים לחדירת אפליקציות חדשות לארגון יוסרו הארגונים יוכלו לבנות את השילוב המנצח עבורם. אנשי ה- IT בארגון ישקיעו את זמנם בבנית ערך עבור הארגון ולא בתחזוקה של מערכות.  אחת מחברות התעופה האמריקאיות מתכננת פתרון בו טייסים יקבלו מידע קריטי בזמון טיסה אל ה iPads שלהם. ההתאמות, הניידות, והרשת החברתית בטכנולוגיה מתרחשת כרגע בכל תחום כמעט – החל מכספים וכלה בבניה.
אנחנו בפיתחה של תקופה עם הכי הרבה חדשנות שהארגון היה בה אי פעם. מערכות סגורות ושליטה של ספק בודד הם כבר לא הדרך לשליטה בשוק ולא הדרך להצלחה עסקית של החברות והארגונים. במקום זאת המנצחים בשוק יהיו אלה שיספקו חווית משתמש נעימה וקלה, יהיו חדשנים כל הזמן ויתקשרו עם אפליקציות אחרות כדי לספק ערך יוצא דופן לארגון. 
מקור וקרדיט : דוד אלוש,

 Yammer נבנתה על בסיס ה-DNA של פייסבוק
Yammer  היא רשת חברתית פרטית ומאובטחת עבור ארגונים, המהווה חלק מחטיבת Office  של מיקרוסופט. הרשת החברתית שהושקה בשנת 2008, זמינה בתצורה של שירות ענן בלבד, כך שאין צורך להתקין אותה על שרתי הארגון. ב-Yammer עושים שימוש יותר מ-200,000 ארגונים מסביב לעולם, ביניהם 80% מחברות ה- Fortune 500.
 Yammer נבנתה על בסיס ה-DNA של פייסבוק: הנשיא המייסד של פייסבוק, שון פרקר, מכהן במועצת המנהלים של Yammer, ובנוסף שתי החברות חולקות את אותו המשקיע הראשון. זה אומר שחוויית המשתמש בשתי הרשתות החברתיות דומה מאוד, ואם אתם פעילים בפייסבוק (וגם אם לא) תרגישו שהעבודה עם Yammer מוכרת, אינטואיטיבית ופשוטה.
בבסיס הרשת החברתית עומדות הקבוצות. כל קבוצה (Group) מהווה מרחב עבודה שיתופי, בו ניתן לפרסם הודעות, פתקים, סקרים, אירועים, קישורים, מסמכים, תמונות, סרטונים ועוד. העובדים יכולים לבחור באופן חופשי לאילו קבוצות להצטרף, ולחלופין גם מנהל הקבוצה יכול לצרף אותם.
יכולת משמעותית נוספת היא התגיות הנושאיות (Topics). ניתן לתייג כל פריט שמתפרסם באחת הקבוצות גם בתגית נושאית, יכולת המוכרת מעולם הטוויטר. לכל תגית נוצר אוטומטית עמוד, המאגד לתוכו את כל התכנים שתויגו בה. העובדים יכולים להירשם ולעקוב אחרי עמוד זה (Follow), כך שיקבלו עדכונים על שינויים בו ב-Feed הראשי. לדוגמה, בתגית "רעיונות לאירוע חברה 2013" ניתן לתייג סקר בנושא וזימון לאירוע מתוך קבוצת ה-HR, אך גם פירוט עלויות של האירועים השונים מתוך קבוצת הניהול הפיננסי. במקרה שקבוצת הניהול הפיננסי מוגדרת כ"סגורה", כלומר שרק עובדי מחלקת הכספים רואים את התכנים שלה, עובדים מחוץ למחלקה שיכנסו לדף התגית, לא יראו פרסום זה 
ב-Yammer ניתן גם לשתף קבצים. בכל פעם שתעלו קובץ לאחת הקבוצות, הוא יישמר במאגר הקבצים. ניתן גם לשתף כל קובץ עם משתמשים ספציפיים, אשר יקבלו הודעה בכל פעם שהוא מתעדכן. במאגר ניתן לצפות בקבצים לפי סוג (מסמכים, תמונות, וידאו וכד') ולפי בסיסי פילוח שונים (קבצים שצפיתי בהם לאחרונה, קבצים שאני עוקב אחריהם, קבצים שהעליתי, קבצים שעדכנתי, קבצים שהועלו לקבוצה מסוימת וכדומה).
בנוסף, בדומה ל-Office Web Apps, אין צורך להוריד את הקובץ למחשב כדי לצפות בו. Yammer מציג את הקובץ דרך ממשק ה-Web, ומשתמשים יכולים בו זמנית להוסיף הערות, להדגיש חלקים, להגיב לפרסום וכדומה.
מקור וקרדיט : אלעד גרייבר, מיקרוסופט ישראל , נעים להכיר: Yammer  הרשת החברתית הארגונית שבקרוב תתמכרו אליה ...

יום רביעי, 12 בפברואר 2014

מאגרי מידע עסקיים – מיפוי מקורות המידע העיקריים בישראל



בשנים האחרונות הולך וגדל הביקוש למידע עסקי ע"י גורמים שונים בשוק הישראלי וכן ע"י סטודנטים באוניברסיטאות ובמכללות. מרבית הנזקקים למידע עסקי סבורים בטעות כי ניתן להשיגו באמצעות מנועי חיפוש כגון גוגל או יאהו . כאשר מתקבלות תוצאות דלות בחיפוש , ניכרת אצלם אכזבה. הטעות העיקרית שלהם היא התעלמות ממאגרי המידע העסקיים המקצועיים הקיימים בעולם והמיוצגים גם בישראל. לא מדובר במאגרים חינמיים , אך ערכם לאיתור מידע עסקי קונקרטי , שיטתי ומעמיק הוא עצום ורב. על אף העובדה, כי מנוע חיפוש חופשי, עשוי להכיל מידע רלבנטי, על פי רוב, מדובר במידע לא מהימן, שלא אושש על ידי מחקרים מקצועיים. לנוכח עובדה זו, עסקים רבים מעדיפים לפנות אל חברות מידע מקצועיות, המקושרות אל מאגרי מידע ומחקר מקצועיים ואקדמיים, המכילים מידע רב בתחום העסקי, הפרסומי, המדעי, הרפואי, החברתי ועוד.

ריכזנו ברשימה זו מיפוי ראשוני של מאגרי המידע העסקיים והייצוג שלהם בישראל . המשך יבוא .

מאגרי מידע עסקיים המיוצגים ע"י קבוצת דן אנד ברדסטריט ישראל :

GRS-Global Reference Solution


המאגר העולמי הגדול מסוגו, מכיל מידע אודות למעלה מ- 210 מיליון עסקים ברחבי העולם, למעלה מ- 500,000 עסקים בישראל.

פתרון מתקדם המשרת את מנהלי הסיכונים, מנהלי השיווק, מנהלי המכירות, הפיתוח העסקי והרכש. הפתרון מאפשר לאתר לקוחות חדשים והזדמנויות עסקיות חדשות. 

באמצעות המערכת ניתן לפלח את קהל היעד על פי תחומי פעילות, מחזור הכנסות, מספר מועסקים, איזור גיאוגרפי ובעלי תפקידים. 

המידע משולב במאגר המידע הפנימי של העסק ומאפשר לך להפיק רשימות תפוצה ממוקדות לפעילות שיווקית. 

ניתן לעשות שימוש ביכולותיה של המערכת לניתוח "מבנה הבעלויות" המציג קשרי בעלות ואחזקה בין בעלי מניות, תאגידים ועסקים בכל העולם. המערכת מאפשרת איתור וזיהוי רמות של אחזקה ושליטה ברמת עדכון יום יומית. המערכת נותנת לך כלים להרחיב את עסקיך מול קבוצת חברות או עסקים הנמצאים בשליטה זהה, ולחשוף קשרים בין חברות ועסקים הנמצאים בסיכון.




מידע מורחב על חברות בעולם - Hoovers

מערכת למידע עסקי ושיווקי בארץ ובעולם.

מאגר מידע זה מכיל כ- 88 מיליון עסקים, רובם רשומים בצפון אמריקה, מאפשר קבלת תובנות עסקיות ושיווקיות. באמצעות המערכת ניתן לחפש ולאתר חברות, מידע מקיף עליהן, לרבות רשימת נושאי משרה, מתחרים וידיעות חדשותיות. כמו כן, ניתן ולהזמין דוחות רחבים ומעמיקים על מיליוני עסקים וחברות ברחבי העולם. המערכת כוללת סקירות ענפיות בזמינות מיידית. 

לאתר Hoovers

Dunsguide

מנוע חיפוש מוביל בישראל, המציג את כל העסקים הרשומים במאגרי המידע של D&B

  • איתור בתי עסק לפי ענף, אזור, שם חברה
  • פרופיל עסקי של חברה ופרסומו באתר
  • קידום העסק במנועי החיפוש של גוגל
  • מיתוג אישי למנהלים
  • ביצוע קמפיינים ממוקדי ענף ותחום

לאתר Dunsguide באינטרנט www.dunsguide.co.il 







מכיל מידע מפורט ומעודכן על חברות, עסקים, מנהליהן, ודרוג החברות המובילות במשק הישראלי. מאפשר ביצוע חיתוכים של נתונים עסקיים עדכניים





רשימת מאגרי מידע ביחידת המידע של מכון היצוא


מחקרי שוק – כללי


 Nexis-Lexis – פורטל ענק של מידע הכולל :סקרי שוק, מידע חדשותי,מידע פיננסי על חברות ועוד
 NTDB - דו"חות על אופן עשיית עסקים, וסקירות ענפיות במדינות, מטעם השגרירויות של ארה"ב בעולם 
מחקרי שוק – היי-טק
Medistat - סקירות ע"פ מדינות בתחומי מדעי החיים
Gartner - מחקרים, סקירות ויעוץ אנליסטים  בנושאי היי טק (ICT )-  תוכנה, סלולר, ועוד
Frost & Sullivan -  סקרי שוק, דוחות מדינה  וייעוץ מאנליסטים ב-8 תחומי מחקר שונים: מדעי החיים, תעשיה ביטחונית חלל ותעופה, איכות סביבה, אוטומציה ואלקטרוניקה, תעשיות רכב, מוצרי תעשיה, אנרגיה , תעשיית מיחשוב וטלקום
IDC מחקרי שוק  בתחומי  ה- ICT
Forrester – מחקרי שוק בתחומי ה- ICT עם התמחות בניו מדיה ומחקרים מנקודת מבט הצרכן הסופי
Medtrack- מידע  עצום על חברות,עסקאות,טכנולוגיות ועוד בתחומי הביופארמה ומדעי החיים
 מאגרים בתחום מוצרי צריכה
Euromonitor - מאגר מחקרי שוק בתחומי מוצרי צריכה
DIY Global  - מידע חדשותי וסקירות שוק על ענף ה-DIY בעולם
MANA – מאגר של סוכנים ו- Rep's בארה"ב

סטטיסטיקות

GTA-Global Trade Atlas – סטטיסטיקות על תנועת סחורות בעולם, ע"פ פריטי מכס ומדינות.
סטטיסטיקות של סחר חוץ של ישראל – לפי סחורות וארצות
EIU Views wire -  סקירות כלכליות על מדינות בעולם, מידע חדשותי ועוד
Automotive News מידע סטטיסטי וחדשותי על הענף הרכב בעולם
מפיצים, יצרנים, ספקים, לקוחות (חיפוש ע"פ תחומים)
Thomas Register - מדריך לספקים ויצרנים בארה"ב ובקנדה לפי תחומים
Kompass International Directory - מידע על מפיצים, סוכנים וחברות בעולם
מפיצים, יצרנים, ספקים, לקוחות  - מתמחים

Guide to Distributors of Medical Equipment מפיצים מובילים לציוד ומכשור רפואי  בעולם
IT Europe -  מאגר היי-טק לאיתור מפיצים, Vars, Sis , וספקי שירותים באירופה
European Retail Directory – חנויות ורשתות באירופה לפי תחומים
DIY Retailers – רשתות עשה-זאת-בעצמך בעולם
Safety and Security in Brazil – רשימת יבואנים ומפיצים בתחום ההבטחה בברזיל

מדריכי חברות – סיכון, אשראי

Skyminder -  מידע פיננסי על חברות בעולם  המאפשר ללמד על הסיכון בעשיית עסקים עמן.
מידע על חברות  בישראל

Kompass Israel – מידע על יצרנים, מפיצים ויבואנים בארץ ע"פ תחומים.
D&B Israel - מידע על חברות בארץ לפי תחומים
IVC   מידע מפורט על חברות וקרנות בארץ המתמחה בתחומי ההיי-טק  לפי קטגוריות
פטנטים
Nexis-Lexis  - חיפוש פטנטים, סקרי שוק, מאמרים, מידע פיננסי על חברות, סטטיסטיקות ועוד
מידע ממגזינים מקצועיים

Nexis-Lexis  - סריקת אלפי מגזינים מקצועיים, סקרי שוק, מאמרים, מידע אפשרות לבצוע אלרט.
מכרזים בינ"ל

DGMarket – מאגר המכרזים ופרויקטים הגדול בעולם. מכיל מכרזים ממשלתיים וציבוריים של אירופה,ארה"ב,הבנק העולמי ממדינות וממקורות רבים אחרים.
תערוכות
M&A-Intl Tradeshow Directory - מדריך התערוכות בעולם
מידע כלכלי על מדינות בעולם
EIU Views wire -  סקירות כלכליות עדכניות ועמוקות על מדינות בעולם

על תשתית מקורות מידע עצומה זו נבנו שורה של שרותי מידע ומודיעין עסקי ליצואנים ואנשי עסקים.

לפרטים מלאים,  טלפון:03-5142879, 03-5142893  או  library@export.gov.il


מכון היצוא - יחידת המידע ומודיעין עסקי

 
מאגר  KOMPASS 
           
הינו תאגיד מידע יוקרתי הפועל מזה 60 שנה  ב-76 מדינות שונות.  המערכת של  "קומפס" בנויה בשיטה ייחודית וידידותית המסווגת את המידע על פי פרטי המוצר ו/או  הטכנולוגיה בה משתמשת החברה. שיטת סיווג זו מאפשרת למחפש המידע , ולשאר הגופים המעוניינים, לבחור את הסיווג המתאים ביותר מתוך 52,000 סיווגים אפשריים, ולהגדיל בכך באופן ניכר את אפשרויות ההתאמה לשיתופי פעולה עסקיים  פוטנציאליים .

 www.kompass.com , האתר מהווה את  אחד ממאגרי המידע  המועילים בעולם לעסקים, עם למעלה מ-4 מיליון מבקרים בשנה!
                       
לגבי ישראל – יש ערכת מידע ייחודית, המאוחסנת ב- CD-Rom והמכילה כ- 12,000 חברות ישראליות ומעניקה פילוחים מקצועיים  עבור מנהלי ייצוא ושיווק, אנשי רכש, חברות השקעה
וברוקרים. מופץ בלשכות המסחר בכל העולם, במכוני יצוא, שגרירויות ונספחים מסחריים, ספריות עסקיות וחברות המעוניינות בקשרי מסחר עם חברות, גופים ועסקים ישראליים.


                       
מאגר סגמנטה
תוכנת פילוח יעילה  המאפשרת לך לאתר בדיוק רב לקוחות פוטנציאלים, לחתוך קהלי מטרה ולייצר רשימות דיוור וטלמרקטינג מתוך מאגר מידע עדכני, איכותי ונרחב הכולל 150 אלף בתי עסק. י

לתוכנה יכולת חיתוך ופילוח מדויק של רשימות מעודכנות על-פי מספר מועסקים, מחזור, ענף, תחום פעילות, שנת יסוד, כתובת, אזור חיוג, עוסק מורשה ומעמד משפטי ,   יכולת פילוח לפי רמות סיכון של הלקוח, אפשרות פילוח על-פי חלוקה גיאוגרפית  , עדכון בזמן אמת של הנתונים השיווקיים והעסקיים, גמישות מלאה בבחירת הפרמטרים המפלחים.



ProQuest Information and Learning Company

נושאי המאגר: עסקים, ניהול, מסחר, שיווק, משאבי אנוש, כספים, מיסוי, מחשבים,
 מידע על חברות ועוד.

סוגי הפרסומים: כתבי-עת, עיתונות, דיסרטציות, דו"חות שוק, דו"חות תעשייה,
 חדשות מסחר וחדשות גלובאליות.
שפות: אנגלית
היקף גיאוגרפי: עולמי
היקף  הכיסוי מבחינת הזמן: משנת 1971
תוצאות החיפוש: ציטוט ביבליוגרפי, תקציר, טקסט מלא )כיסוי חלקי(

המאגר נמצא , בין היתר , בספריות הבאות בישראל :המאגר נמצא היום בחבילת מאגרי המידע העסקיים Proquest Central  הנמצאת בספרייה למדעי החברה וניהול ע"ש מוס באוניברסיטת תל אביב,.....וגם בספריית האוניברסיטה הפתוחה


ProQuest Central- מצגת הדרכה





Company Dossier –Lexis-Nexis Academic

נושאי המאגר: מידע פיננסי על חברות ציבוריות ופרטיות. השוואות בין חברות.
סוגי הפרסומים: המידע לקוח מחדשות עסקיות ומשירותים שונים
שפות: אנגלית
היקף גיאוגרפי: עולמי
היקף הזמן: כיסוי משתנה
תוצאות החיפוש: טקסט מלא

המידע העסקי כולל: חדשות, פרופילים של חברות ומדינות. דוחות כספיים לחברות, מידע בנושא מיסוי וחשבונאות 

צילום מסך של מאגר לקסיס-נקסיס , מידע על חברות בעולם



ה- Company Dossier, הינו כלי היוצר דו"ח על חברה ממגוון רב של מקורות. הדו"ח כולל תאור קצר על החברה, תרשים חברות האם והבנות, דו"חות פיננסיים, שמות מתחרים, רשימת חברי הנהלה, משפטים בהם החברה מעורבת בשנים האחרונות באנגליה ובארה"ב, קניין רוחני (פטנטים וסימני מסחר) וחדשות אחרונות על החברה.

כמו כן ניתן לקבל מידע על חברי ההנהלה.



·         חיפוש מהיר יותר

·         אפשרות יצירת דו"חות PDF עם לינקים פנימיים

·         התוצאות מחולקות לקטגוריות וגם לתת-קטגוריות (ראו בצד שמאל של המסך)



המאגר מיוצג בלעדית  ע"י חברת ארד אופיר בע”מ , ת.ד. 1094 , רמת השרון 47110 , טלפון: 03-5409111 , פקס: 03-5409997 , דוא”ל 



Datamonitor SWOT Analysis


ניתוח אסטרטגי של החברה וסביבתה. מידע על החוזקים והחולשות וכן הזדמנויות חדשות ואיומים העומדים בפני החברה.

אנליזת מומחים ותחזיות עבור שישה סקטורים בתעשייה: בריאות, טכנולוגיה, רכב, אנרגיה, השוק הצרכני ושירותים פיננסיים. האינפורמציה המסופקת כוללת כ-10,000 חברות וכ-2,500 תעשיות ב-50 ארצות.




BMI Company Analysis Reports
Curatoren.nl
gtai – German Reports
Johannesburg Stock Exchange News Service (SENS)
London Stock Exchange Corporate Actions Service
Nelson's Company Research Reports
News Invest Reports
ProfitCents Analyst Reports
Standard & Poor's Daily News
Veröffentlichungen betreffend Kapitalanlagen
Zacks Equity Research




Datamonitor - Industry Report
Hoover's Industry Snapshots
Integra Industry Reports
Market Guide Industry Aggregates
Nelson's Specialty/Regional Coverage
Standard & Poor's Current Environment Reports
Standard & Poor's Monthly Industry Review
Worldwide Market Share



מקורות אלו נמצאים במרוכז גם בעמוד החיפוש המיועד ל- Industry Reports תחת Industry Reports- , Combined.


  למידע נוסף אודות המאגר 

המאגר מיוצג בלעדית  ע"י חברת ארד אופיר בע”מ , ת.ד. 1094 , רמת השרון 47110 , טלפון: 03-5409111 , פקס: 03-5409997 , דוא”ל 



Hoover's Company Records – (ProQuest)
גוף אחראי: Hoover's
נושאי המאגר: מידע על עשרות אלפי  חברות ציבוריות ופרטיות , בעיקר בארה"ב
שפות: אנגלית
היקף גיאוגרפי: עולמי
היקף הזמן: חומר שוטף
תוצאות החיפוש: ציטוט ביבליוגרפי, תקציר, טקסט מלא





ProQuest European Business – ProQuest
 ProQuest Information and Learning Company
נושאי המאגר: מידע על עסקים אירופיים וכלכלה אירופאית
סוגי הפרסומים: כתבי-עת, מגזינים, פרסומים עסקיים ועיתונות
שפות: בעיקר אנגלית
היקף גיאוגרפי: אירופה
היקף הזמן: משנת 1971 ואילך
תוצאות החיפוש: ציטוט ביבליוגרפי, תקציר, טקסט מלא . 


המאגר מכיל למעלה מ – 2000 כתבי-עת אקדמיים, מקצועיים ופופולריים בתחומי ניהול, מנהל עסקים, כלכלה, שיווק, פרסום, בנקאות, התנהגות ארגונית, לימודי עבודה ונושאים קשורים נוספים.
מנוע החיפוש של המאגר נוח לעבודה והוא כולל פרמטרים רבים שבהם ניתן להגביל את החיפוש, לעשותו מדויק יותר, ולקבל תוצאות המתאימות בדיוק לצרכי המשתמשים.


ניירות ערך – פרדיקטה
מאגר נתונים על ניירות ערך הנסחרים בבורסה בת"א ומניות ישראליות הנסחרות בחו"ל

ניירות ערך ישראליים החל מ- 1991

מניות ישראליות הנסחרות בחו"ל החל מ 1999

יצרן המאגר : פרדיקטה


נתונים על המשק הישראלי והעולמי –פרדיקטה

גוף אחראי: פרדיקטה – מערכות לניהול ולחיזוי
נושאי המאגר: מידע סטטיסטי מאקרו כלכלי וענפי, בעיקר כלכלת ישראל ,  חשבונות לאומיים, מאזן תשלומים, אוכלוסייה, מלונאות  ותיירות, סחר חוץ, מדדי מחירים, שערי חליפין, תעשיה, בינוי וקבלנות,  חקלאות, אנרגיה, אשראי, נזילות, בנקאות, ריביות, אמצעי תשלום,  תשואות באג"ח ובמק"מ, תשואות קופות גמל של הבנקים, עבודה ושכר,  מסחר, תחבורה, מחירי חומרי גלם, סחורות בבורסות בעולם וכו'.
סוגי הפרסומים: נתונים סטטיסטיים מסדרות סטטיסטיות, כגון: הלשכה המרכזית  לסטטיסטיקה (ל.מ.ס.), בנק ישראל, משרדי הממשלה: האוצר, שיכון ובינוי,  העבודה, התיירות והתחבורה. איגוד חברות הביטוח, הבורסה לניירות ערך
שפות: עברית
היקף הזמן: כיסוי משתנה
תוצאות החיפוש: נתונים סטטיסטיים, גרפים וטבלאות



השבוע בהיסטוריה 2012: אנציקלופדיה בריטניקה מודיעה על הפסקת פרסום גרסאות מודפסות

    הערה : בסקירה גם השוואות בין אנציקלופדיה בריטניקה ולאנציקלופדיית וויקיפדיה בסקירה גם התייחסות לאנציקלופדיה בריטניקה מבחינת התאמה חי...