בניגוד לגוגל שהוא אגרגטור (צובר מידע טכנולוגי ממוכן) מתפתחים כיום תפקידים של מידענים אקטיבים המשמשים בתפקיד "אגרגטורים אנושיים". כלומר , אנשים שתפקידם להתעדכן בתוכן ממקורות שונים ומגוונים, להעביר אותו דרך הפילטר שלהם
( שהוא בדרך כלל איכותי יותר ממנוע חיפוש) וזאת על מנת לסנן, למיין ולקשר למקורות המידע המשמעותיים יותר בתחומי תחום
הדעת או הנושא הנחקר.
חפש בבלוג זה
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
בעיית הירידה בחשיפה בקבוצות פייסבוק וLinkedin, אפריל 2024
הקבוצות בפייסבוק , במיוחד , הרגישו ירידה משמעותית בחשיפה בשנה האחרונה חשיפה אורגנית היא כמות הגולשים שנחשפו לפוסט שלך מבלי שהשקעת בכך...
-
התוספים וההרחבות לכלי הכתיבה והיצירה WORD וגוגל דוקס הם חיוניים ומועילים לכולנו , לדוגמא , התוסף של תוכן העניינים לגוגל דוקס הוא...
-
אנשי הפיתוח של גוגל רוצים שתקבלו בדיוק את האימייל המתאים שאתם מחפשים ולשם כך , Gmail יציג ,מעתה, בדיוק את התוצאות המובילות בכל פעם שאתם מב...
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה