חפש בבלוג זה

יום חמישי, 16 באפריל 2015

כלים ארגוניים לניתוח מידע בעקבות איסוף מידע באינטרנט


יש כיום חשיבות רבה לניתוח סוגי מידע שונים שנאספים באמצעות אגרגטורים באינטרנט . במערכת של גוגל מתמודדים כל יום עם 25 מיליארד חיפושים ולכן הכלי החדש שלהם Cloud DataFlow הוא פריצת דרך מבחינת אפשרויות ניתוח  מגמות וקשרים  מכמויות גדולות מאוד של מידע.

להן עיקרי דברים מתוך דברי  ניר חינסקי, מנהל Google Cloud Platform אזור MEA: ":

"הכלי החדש שלנו, Cloud DataFlow, מאפשר לאסוף מידע מכל דבר, מכל סוג של סנסור של עולם ה-IoT, מכל דף Web, מכל כלי לרבות CRM וכל מה שמפיק מידע. הכלי הזה הוא אגרגטור אדיר של מידע היודע לעשות עליו ETL, מעבד את המידע בענן ומפיק ממנו תובנות העונות לצרכים של מי שמשתמש במידע הזה.


"הכלי הזה יודע גם לעבוד בתצורה של Batch ולבצע אנליזות חד-פעמיות וגם בתצורה של Streaming, של ניתוח המידע 'תוך כדי תנועה'. המערכת יודעת לנתח עד 100 אלף שורות של טבלאות בשנייה. זו יכולת אדירה בכל קנה מידה. כך, ניתן להפיק תובנות ממידע זורם מכל סוג בזמן אמת."

"הפתרונות החדשים הללו מיועדים למי שרוצה לנתח כמויות מידע עצומות בזמן אמת, החל מהעולם הפיננסי, דרך העיתונות המקוונת, בכל סוגי המדיה כולל במערכות הצבעה מקוונות המחברות בין עולם הטלוויזיה לסמארטפונים בשעשועונים, חידונים וסדרות, וכלה בפתרונות לעולם הפיננסי, לעולם הפורקס ועוד. אנו באים לשוק עם יכולת של ניתוח ואנליזה בזמן אמת תוך כדי זרימת התנועה ובלי להפריע לזרימה הזו. פתרון כזה יכול להגיע רק מחברה עם כוח מחשוב כזה אדיר כמו שיש לנו".

מקור וקרדיט

ראה גם :

Pricing - Cloud Dataflow — Google Cloud Platform


Google Announces Open-Source Cloud Dataflow SDK for ...




יום רביעי, 1 באפריל 2015

חדש בGoogle Keep: תוויות נושא לסיווג פריטי המידע




אנשי הפיתוח של גוגל ממשיכים כל העת לעבוד על שיכלול היישום לניהול מידע , Google Keep.

מעתה ניתן להוסיף לכל פריט מידע תוויות נושא ( תגיות) וגם לתזמן את פריטי המידע ללוחות זמנים . יישום פשוט, אינטואיטיבי  ומאד ידידותי לניהול תזכורות, תמונות, וניהול פריטי מידע שונים . מומלץ .







השבוע בהיסטוריה 2012: אנציקלופדיה בריטניקה מודיעה על הפסקת פרסום גרסאות מודפסות

    הערה : בסקירה גם השוואות בין אנציקלופדיה בריטניקה ולאנציקלופדיית וויקיפדיה בסקירה גם התייחסות לאנציקלופדיה בריטניקה מבחינת התאמה חי...