חפש בבלוג זה

יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

מנוע חיפוש חדשני למחשב האישי שלכם




 בימים האחרונים הוצג בארה"ב מנוע חיפוש חדשני למחשב האישי המסוגל לאחזר ביעילות גבוהה את כל המידע האישי שלכם שנשמר במחשב האישי ובאפליקציות השונות שלכם .

 

מנוע החיפוש החדשני Atlas Recall מחפש בו-זמנית בכל הקבצים שלכם , הדו"אל, המוסיקה וכל סוג מידע אחר שאגרתם אי פעם. מדובר על מנוע חיפוש עם אלגוריתם ייחודי היודע לקשור בין כל סוגי המידע שלכם במחשב האישי ולהציג על פי רלוונטיות ואינטגרציה .

 

 מנוע החיפוש Atlas Recall הוא עדיין בשלב הבטא וההערכה היא כי הוא יעיל יותר מאשר תוכנות החיפוש  של מיקרוסופט או גוגל למחשב האישי (גוגל דסקטופ  של גוגל הפסיק למעשה בשנת 2011 ).

 

 בשלב זה גרסת הבטא של מנוע החיפוש החדש מותאמת עדיין רק למחשבי אפל , אך מאוחר יותר יופיעו גם גרסאות למחשבי מערכת ההפעלה של מיקרוסופט.


The best free Desktop Search Programs for Windows 


ראה גם :
בניגוד לאופן שבו אנחנו מחפשים מידע ברשת, באמצעות מנועי חיפוש — שיטת הניווט ההיררכי, שנתפסת כפרימיטיבית היא המועדפת כאשר מדובר בחיפוש במחשב האישי. רק מעטים — כארבעה אחוזים וחצי, על פי מחקרים שונים — מהמחפשים מסמכים במחשב משתמשים בתיבת החיפוש שבפינה השמאלית, זו שיכולה לאתר את המסמך תוך שניות בודדות. רוב האנשים מעדיפים לאתגר את עצמם בנבירה בתיקיות המחשב. התופעה הזו שומרת על יציבותה גם נוכח השתכללותם והתייעלותם של מנועי החיפושעד כה, לא היה לכך הסבר מתקבל על הדעת, לפחות לא כזה הנראה לעין. אלא שמחקר חדש, שנערך על ידי חוקרים מישראל ובריטניה, מצא כי בזמן שאנו מנווטים אל הקבצים הרצויים אנחנו משתמשים באותם מנגנונים מוחיים שהתפתחו במשך מיליוני שנים לשם ניווט בעולם הפיזי.

מחקר חדש: חיפוש קבצים במחשב פועל כמו ניווט בעולם האמיתי 



השבוע בהיסטוריה 2012: אנציקלופדיה בריטניקה מודיעה על הפסקת פרסום גרסאות מודפסות

    הערה : בסקירה גם השוואות בין אנציקלופדיה בריטניקה ולאנציקלופדיית וויקיפדיה בסקירה גם התייחסות לאנציקלופדיה בריטניקה מבחינת התאמה חי...