חפש בבלוג זה

יום רביעי, 25 במאי 2016

מנוע חיפוש ייעודי לחיפוש ברשתות חברתיות




  מנוע החיפוש  הייעודי  Google social searcher לרשתות חברתיות לא שייך בכלל לגוגל אלא למנוע אחר מקיף לחיפוש ברשתות חברתיות בשם social-searcher.com , אבל הוא נחבא שם היטב וכדי להגיע אליו צריך להקיש על הלינק כאן.

כרב-מנוע הוא אמור לחפש בו-זמנית גם בפייסבוק , טוויטר ובפינטרסט , אבל בכל הניסיונות שלנו הוא התמקד בעיקר בפייסבוק .

יעיל למדי .

ניתן גם לחפש בעברית.  

האופראטורים הלוגיים במנוע חיפוש ייעודי זה לא מתפקדים נכון למעט סגירת המשפט  במרכאות , כגון :

"כביש 4 נסגר"




 מי שיודע להשתמש במנוע החיפוש המתקדם המקורי של גוגל , תוך הצבה נכונה של האופראטורים הלוגיים , יגיע לתוצאות לא פחות טובות , אבל מנוע החיפוש המקורי של גוגל אינו רב-מנוע Meta-search

קישורים למדריך שלנו לחיפוש מתקדם בגוגל :

אופראטורים מתקדמים לחיפוש בגוגל | עמי סלנט


חיפוש מתקדם בגוגל :טופס התבנית לחיפוש מתקדם | עמי סלנט




מנועי חיפוש והשפעת בועת "הסינון"


בועת "הסינון"  הוא מונח שאותו טבע אקטיביסט האינטרנט, אלי פאריסר, בספר שכתב הנושא כותרת זהה, כדי לתאר תופעה שבה אתרי אינטרנט עושים שימוש באלגוריתמים כדי לנחש את אופי המידע שהגולש רוצה למצוא.
האלגוריתמים מסננים את המידע המוצג בהתאם למידע שנאסף בעבר על הגולש (מקומו הגאוגרפי, התנהגותו בעבר ברשת האינטרנט והיסטוריית חיפושים). באופן זה אתר האינטרנט מציג לגולש רק את אותו מידע אשר קיים סיכוי גבוה כי יעורר עניין בהתבסס על העדפות הגולש בעבר.


השוואה מידענית בין יישומי AI: ג'ימיני של גוגל מול ChatGPT מול Copilot AI

  ההשוואה שערכתי בין היישומים הבאים ChatGPT Vs Gemini Vs Copilot AI נעשתה באופן מעשי לצורך יצירת תוכן באתרי האינטרנט שאני כותב ועורך בהם סק...